Ultimate Perfecting Toner dari Suspa Beauty




HELLO 😎

JUST CALL ME 'AIR MAWAR'!
Nama dalam surat beranak saya Ultimate Perfecting Toner. Tp tuan saya panggil saya air mawar je disebabkan saya ni dihasilkan 100% dar bunga mawar@Rose.

Sejak saya wujud dikedai tuan saya, saya menjadi perhatian ramai wanita. Kerana bau saya yg sgt segar dan wangi dan rupa sy yg cantik ☺️

Make-up artis selalu dtg borong sy. Diorg kata, kalau semburkan saya ke wajah artis, mekap diorang akn stay lama.

Ramai wanita setuju dan cakap, saya ni melembapkan kulit diorg di kala musim panas ni 🌞

Ramai org xtahu, sy juga sebenarnya dpt mencerahkan kulit dan mengecutkan jerawat. 😍

Cara nak guna saya senang jew. Cuci muka dgn Whitening Gluta Soap,lapkan, semburkan saja sy terus ke wajah. Kemudian pakai alas mekap dan bedak..kemudian semburkan sekali ag agar mekap syg bertahan lama! Tu je 👍👍👍

Hope kita akan bersama suatu hari nanti!

Salam syg dari sy,
AIR MAWAR

Whatsapp

Nad

#suspabeautyterbaik #suspabeautyberkesan #suspabeauty #suspabeautyno1malaysia