Aktiviti sepanjang cuti penggal pertama persekolahan.


  1. Hujung minggu baru ni pi Putrajaya tengok belon. Hihi.
  2. Hari Isnin sampai Rabu yakni semalam, kursus.
  3. Hari ni ada kat rumah, berpagian dengan laptop, tengah hari Detz call suruh ambik dia kat klinik.
  4. Nak bawak pi lunch rupanya.
  5. Bedal Nasi Manggeyy and ABC Oreo kat Warung Kita Kg Melayu, Sungai Buluh. Macam biasa diet hancur. ABC Oreo sedap sangat! :)
  6. Sekarang dah kat rumah, letak baju dalam mesin. Dah berenti dari tadi tapi aku tak jemur lagi. Rasa nak demam pun ada ni. Cuaca panas sket skang ni.

Layan gambaq pulak naa.

 Bab belon ni lawak sket bagi aku. Untuk budak-budak la kot. Dia statik ja atas tu. Hihi. Tapi statik pun mau dapat macam aku yang gayat ni, menangis jugak. :P



 Orang ramai yang amat weh. Sabo je aku



 Bukan gambar hari ni. Yang hari tu punya. Hari ni lapaq punya pasal, tak ingat dah pasal gambar.



Aku masih menaip. Detz balik keja nanti, mesti dia akan tanya aku buat apa sepanjang hari. Hihihihi. Aku nak jawab "aye sedang menikmati hari cuti aye" HAHAHAHA.


No comments: