Pening..


Ada satu hal, yang kalau aku cakap dengan Detz akan mengundang pergaduhan. Tapi esoknya aku akan buat tak tahu call je dia. Tapi, minggu ni aku jarang cakap-cakap dengan dia sebab dia dah pasang Astro kan kat umah dia. Kemaruk dapat tengok tv la kot sebab dah berbulan tak boleh nak tengok fevret channel kes takde tv. Nampak sangat dia call aku sebab dia bosan. Huahuahua. Tapi aku tak kisah sangat sebabnya.. Sebabnya rahsia. Wiwiwiwiwiwi..