Handmade plush for you, Detz.


 
lukis ngan pensel je.


Jahit kia, sebab takde mesin jahit

Baru nak mula, kesnya sebab Detz nak swap skunk dia dengan aku. Aku je cakap skunk, Detz kata mendalah tu kucing sebenarnya. Detz cakap lagi, kalau aku bagi hippo hitam aku tu aku kena add on lagi sebab hippo hitam tu murah. Jadi, alang-alang aku memang nak buat plush ni aku jahitkan ajelah untuk Detz. Plush ni panjang, bolehlah buat peluk. Plush ni aku tak nak bagitahu lagi ape bendanya. Nanti dah siap, aku tempek gambarnya kat sini.

Hari Khamis [3 hari lalu], Detz datang KB. Jumpa aku. Last jumpa Detz bulan 12 baru ni lah. Hampir sebulan jugak tak jumpa. Pulak tu aku ada masalah besar. Hmm. Bapak aku ibarat sudah jatuh ditimpa tangga. Ada masa, akan aku cerita. Datangnya Detz buat aku tenang. Dan berbincang sedikit tentang masa depan. Sempat jugak Detz makan tengah hari dengan mama, Oya dan aku kat rumah semalam. Menambah tak tahan tu. Ahaks. Ikan cencaru sumbat pulak memang fevret Detz.

:))