Mulai semalam (Sabtu) aq dh single...

Bukan aku. Tolonglah. Ni status student aku. Darjah 6 baru weh. Tak menahan aku tengok status budak-budak tu. Dulu aku tak approve diorang ni semua sebab aku tahu kalau aku update apa-apa nanti diorang tanya kat sekolah. Sekarang dah jauh gila, jadi tak de masa diorang nak tanya. Antara status yang sempat aku copy-paste;


bosan la u x bkk fb ! bored gile ! :P !

syg love u la ! kan Aisyah ! saksi syg tau !

ngajuk ngan dye ! ngajuk ! ngajuk ! ngajuk ! ermm ....

Borink la.. x tau nk mcj ngan spe.. "Die" x blk skul lagi ke?? Sorang tu on9 tpi sye dh x nk ckp ngan die lagi.

Aq bagi kedit kat die sbb aq suh die mcj ngan aq tpi die mcj ngan org laen... skit to la die tu.....

oh syg kau begitu .. sempurnA .. sempurnA .... !



Aku tak gelak pun. Cuma aku rasa, bagusnya dah ada perasaan cinta dan kasih sayang. Aku pun ada jugak dulu. Tapi tak pernah sekali luah, sebab tu lah kali pertama ada pasangan so-called cinta kesian pertama pun masa Form 5. Adab kemain jaga, dating tapi duduk jauh gila macam 5 orang lagi boleh duduk antara kami. Cisss. Apa dikenang cerita lama.


Tu je buat masa sekarang.